Livrare & Retur
Adresa de livrare / Returnare : Bd. 22 Decembrie 59, Oltenita, jud. Calarasi, tel: 0762 283 460/ 0762 650 355
Termenul de livrare este de circa 2-4 zile lucrătoare, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră. Acest termen este orientativ şi poate fi modificat din motive independente de voinţa noastră.
Livrarea produselor se va realiza prin curier, la adresa indicata in formularul de comanda. Livrarea produselor se face prin curier și este gratuită.
Pentru mai multe informaţii despre livrarea dumneavoastră vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email contact@kvinna.ro sau la unul din numerele de telefon afișate în site. Noi vă vom înştiinţa prin email sau telefon ziua în care coletul cu comanda dumneavoastră a fost expediat.
Orice deterioare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, este asumată de transportator conform legislaţiei în vigoare.
În cazul în care un produs nu vi se potriveşte sau sunteți nemulţumit de calitățile acestuia aveți dreptul de a vă retrage din Contractul de Vânzare şi să returnați produsul în termen de 10 zile de la primire cu excepţia cazurilor în care acest termen este prelungit în mod unilateral de către www.kvinna.ro pentru produsul respectiv. Plata contravalorii returului este suportată în întregime de client.
Înainte de a returna un produs cumparat de pe www.kvinna.ro trebuie să completați online formularul Cerere de retragere și returnare (https://kvinna.ro/index.php?route=account/return/add).
Plata contravalorii produselor se achită prin transfer bancar, către client, în baza informațiilor furnizate în formularul de retur sau prin email la contact@kvinna.ro.
În cazul returnării unui produs, clientul este obligat să returneze bunul fără niciun fel de deteriorare, în cantitatea iniţială şi în ambalajul original. Clientul trebuie să anexeze în coletul pe care îl returnează formularul de returnare cu sectiunea ce cuprinde: numarul de cont, banca la care este deschis si titularul contului completată, pentru a putea fi achitat returul.
Am aprecia dacă ne-aţi trimite şi motivul pentru care demaraţi procesul de returnare a produsului/ produselor.